onsdag 6 februari 2013

Ny i teamet - Susanne

Idag är det min tur att presentera mig. Susanne Harrysson heter jag och jag har scrappat sedan 2007 då jag var föräldraledig med yngsta dottern Vera. Förutom henne så finns det en dotter till i vår familj, Klara, som är 9år samt jag då och min make. Vi bor ca. 5 mil söder om Halmstad i ett litet samhälle utanför Ängelholm. Till vardags jobbar jag som kvalitetsingenjör och scrappandet för mig är avkoppling och är en skön kontrast till mitt arbete.

Precis som Helena så är jag fantastiskt glad för förtroendet över att ha fått en plats i designteamet hos Lektyg och Hantverk. Såhär gjorde jag min presentationslayout. Den och en del annat jag gjort kan ni se i butiken om ni har vägarna förbi.



Material på denna layouten är kraft cardstock samt papper från Crate Paper. Bakgrundsstämplar från You Do (finns i flera olika varianter) samt lite knappar, washitejp och thickers. Allt finns i butiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar